Biznesplan. Co trzeba wiedzieć i zrobić, aby stworzyć doskonały plan
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka
Format: A5
Tłum.: Jarosław Sawicki
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak – krok po kroku, szybko i w prosty sposób – stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie.
Jeśli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność, istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Książka jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców i menedżerów, a także studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
Spis treści
O Autorze
Podziękowania
Rozdział 1. Wprowadzenie do tworzenia biznesplanu
Rozdział 2. Wprowadzenie
Rozdział 3. Konkurencja — jak ją pokonamy?
Rozdział 4. Wykorzystanie potęgi marketingu
Rozdział 5. Źródła dochodów: najważniejsza część biznesplanu
Rozdział 6. Źródła finansowania
Rozdział 7. Kadrowa strona przedsięwzięcia
Rozdział 8. Ochrona pomysłów
Rozdział 9. Jak zmieścić biznesplan na dwóch stronach, czyli streszczenie
Rozdział 10. Prezentacja biznesplanu
Rozdział 11. Biznesplan w działaniu
Załączniki
Inpost Paczkomaty | 14 zł |
Kurier Inpost | 14 zł |
Kurier FedEX | 14 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Darmowa dostawa | od 250 zł |
Darmowa dostawa w Klubie Książki | od 200 zł |
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (seria: Błyskotliwe zarządzanie)
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie: I
Oprawa: miękka